neděle 26. dubna 2015

Vítejte!

Ahoj!


Vítám vás všechny na svém novém blogu.
Kdo mě sleduje déle, ví, že je to pokračování mého starého blogu, který jsem přesunula sem, protože tady je to prostě uživatelsky příjemnější. Doufám, že tahle změna se bude líbit i vám a přiláká i nové čtenáře.

Blog je i nadále zaměřen na kosmetiku, kosmetické recenze a líčení. Budu se snažit přispívat pravidelně, bohužel však nemůžu nic slibovat, jelikož mám před sebou ještě spoustu povinností a nevím, jak často se budu moct blogu věnovat. Každopádně jsem zjistila, že bez blogu to prostě nejde :) a proto se vracím, i když články nebudu přidávat úplně tak často, jak bych chtěla.

Kdybyste měli jakékoli připomínky k vzhledu i k obsahu blogu, prosím neváhejte mne kontaktovat, ráda vám vyjdu vstříc.

Ať se vám tu líbí!

Pac a pusu

Vaše Lucis



Žádné komentáře:

Okomentovat