sobota 4. dubna 2015

Gabriella Salvete - Flawless skin recenze

Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat make upu od značky Gabriella Salvete, který nese jméno Flawless skin. Tento make up jsem vyhrála přímo od Gabrielly Salvete a jsem hrozně moc ráda, že jsem tak dostala šanci ho vyzkoušet. Jsem vážně ostuda, tahle recenze mohla být hotová snad už dva měsíce! Jenže jsem to odkládala a odkládala... Znáte to. Dnes na něj konečně přišla řada.
Pečující make-up aktivně působící proti vzniku pigmentových skvrn. Sjednocuje barevný tón pleti a obsahuje SPF 15. Je obohacený o minerály, vzácné oleje a extrakty, které aktivně napomáhají při hojení akné, uvolňují póry od nečistot a regulují tvorbu kožního mazu. Vitamíny C a E pak pleť chrání před volnými radikály, zabraňují stárnutí a stimulují regeneraci kožních buněk. Středně krycí. Skin Flawless je vhodný pro všechny typy pleti. Toť popis výrobce.
Já si k tomuhle make upu hledala cestu poměrně dlouho, ale našla jsem ji a jsem ráda. Jak už jsem řekla, make up jsem vyhrála a obdržela jsem odstín číslo 3, což mě hned na úvod vyděsilo. Pohled na obsah po otevření tubičky taktéž a tak jsem jeho první nanesení na obličej oddalovala. Asi po dvou týdnech jsem se k tomu odhodlala a byla jsem poměrně převapená, když jsem nevypadla jako že se můj obličej vrátil od moře, ale tělo jsem nechala doma. I přes to jsem z něj neměla nejlepší pocit a zase ho odložila. Protože jsem opravdu chtěla napsat tuhle recenzi, vrátila jsem se  němu a dala si předsevzetí, že ho budu nosit alespoň týden, abych měla o čem psát. A světe div se, od té doby ho, až na malé výjimy, používám den co den. Ať už samotný nebo namíchaný s některým z mých dalších pomocníků.
Líbí se mi jeho obal. Je krásně úzký a poznám ho tak na první pohled, přestože bydlí v domečku (krabičce) s dalšími asi deseti bratříčky. Make up je krásně lehký, snadno se roztírá, nedělá na pleti "cucky". Já make up nanáším štětcem, ale zkoušela jsem i prsty a jde to taky dobře.
Trochu jsem se bála, co provede na mé suché pleti, jelikož má pomáhat i v boji proti akné a má regulovat tvorbu kožního mazu. Naštěstí se s mou pokožkou snáší bez problémů, vůbec ji nevysušuje. Jestli nějak působí na pigmentové skvrny posoudit nemůžu, naštěstí se najde taky něco, co mě netrápí :D.
Pleť mi krásně sjednotí, zakryje poměrně dobře i červené fleky (které uvidíte na fotce, don´t worry :D), nesmí to být teda extrém, to je jasné. Větší nedostatky nezakryje, to musí spravit korektor. Budiž mu to odpuštěno, protože opravdu nedělá efekt masky. K pokožce krásně přilne a připadá mi, že se přizpůsobí tónu pleti.
Tady můžete vidět, proč mě zpočátku vyděsil ten odstín. Když se rozmaže, už tak děsivě nevypadá, že? Vyhovuje mi jeho podtón do žluta.Krytí je slabší střední. Pokud máte hodně problematickou pleť a potřebujete opravdu vysoké krytí, nebude pro vás asi nejlepším společníkem. Drobné nedokonalosti a začervenání však zvládne hravě.
Nyní se zaměříme na výdrž. Snažila jsem se vyfotit reálný odstín. Fotila jsem mobilem a je to znát, za to se předem omlouvám, ale barvy jsou poměrně věrné, tak mi to snad odpustíte.
Nejdřív fotka bez make upu, má pleť opravdu není ideál. Před nanesením make upu jsem pleť pouze ošetřila růžovou vodou a mandlovým olejem, bázi jsem tentokrát (schválně) nepoužila.
Po nanesení make upu. Pleť je sjednocená, červené skvrny zakryté.
Dál jsem se nalíčila, jak jsem zvyklá. Makeup jsem zapudrovala, vykonturovala jsem obličej, nanesla tvářenku, korektor pod oči a trochu rozjasňovače.
Tahle fotka je po zhruba po dvou a půl hodinách. Make up je na svém místě, nezvýrazňuje suchá místa a prostě nedělá žádnou neplechu. Upozorňuji, že jsem ho nijak nešetřila, byla jsem s ním venku, když sněžilo.
Cca po šesti hodinách. Make up stále drží, jen kolem rtů mám vysušená místa, což ovšem vážně není jeho problém, naopak, je na tom hodně dobře. Jak však můžete vidět, tvářenka vzala za své. Připadá mi, že ta tohle už může, protože na jiných mi drží bez problémů.
Dále už jsem nefotila, protože bych musela pod umělým světlem. Make up vydrží cca 8 - 9 hodin, pak už se začne zrácet, což je ale dostačující. Na mně obecně make upy držet nechtějí, takže jsem s výdrží spokojená.
Kdybych si make up kupovala sama, určitě bych i tak ale volila o tón světlejší variantu. Hlavně teď na zimu. Jinak s ním však žádný problém nemám a můžu ho vřele doporučit. 30 ml seženete zhruba za 170 Kč, ovšem často probíhají různé slevové akce, takže se dá pořídit i za 120 Kč. Já si na něj tak zvykla, že si určitě půjdu pro další balení, až mi tohle dojde.
Chystáte se vyzkoušet tuhle novinku od Gabrielly Salvete ? Nebo ji snad už máte doma? Jaké jsou vaše oblíbené produkty od této značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat