neděle 26. dubna 2015

Medování - maska, šampon, vlasová voda

Ahoj mí věrní :)
Čím jiným začít, než resty? Před svou pauzou, která přišla docela rychle a nečekaně, jsem dostala od eshop Balnya balíček, který byl plný medu :))) tedy výrobků, které obsahují med nebo jiné produkty od včel. Bohužel jsem již nestihla napsat recenzi svém starém blogu. Mělo to však i svoji výhodu, měla jsem opravdu dost času na důkladné testování a tak napovrch vyplavalo i pár zajímavých věcí... pokud chcete vědět více, čtěte dál. K recenzi jsem tedy dostala pleťovou masku, šampon a vlasovou vodu. Vše od značky Honey cosmetic, jsou to věci vyráběné v České republice, takže mně velmi sympatické.
Medová výbava



Pleťová maska s včelími produkty
Na tuhle masku jsem se moc těšila, už jen proto, že masková nejsem a myslela jsem si, že s touhle si na maskování zvyknu a třeba i pomůže mému věčně rudému obličeji. Maska moc hezky voní, je tužší konzistence, takový opravdu hutný krém. Bohužel nastalo to, co jsem doufala, že se nestane. Medovou masku nemůžu ani objektivně hodnotit, jelikož v momentě, kdy ji nanesu na obličej pro mne nastávají doslova muka. Štípe, pálí, kouše a způsobuje všemožné pocity, jen ne ty hezké. Protože to není první maska, co mi tohle provedla, zatnula jsem zuby, nejsem žádný máslo přeci! Nechala jsem působit 15 min a z toho 5 minut jsem myslela, že mi sžírá obličej. I slzička ukápla. Potom to zázračně přestalo, chvíli to bylo příjemné, pak kůže začala pnout,, to už jsem ale masku sundávala a k mému překvapení zarudnutí bylo pryč do deseti minut. Ovšem jistě chápete, že než podstupovat takto bolestivou proceduru, to se radši budu „jen“ mazat. Moc mě to mrzí, věřím, že maska je dobrá a vůbec na ni vinu nesvaluji, mám prostě debilní obličej, ale masku vážně hodnotit nemůžu.
Maska má hezký obal a krásně voní

Konzistence je opravdu hutná


Šampon s medem
Tady už je to o poznání lepší a hodnocení se dočkáte J. Takže hezky od začátku.
Medový šampon mě na první pohled zaujal svým balem. Musím říct, že to je opravdu vydařené, co se vzhedu týče. Úplně ve mně evokuje včelí úl a v něm záplavy zlatavého a voňavého medu. Buclatá lahvička není až tak obvyklá a tak zaujme. Nalepená žlutá etiketa je taky v pohodě, nijak se s medovou barvou netluče, je mi to tak nějak sympatické. Bohužel mi nedošlo, že když je etiketa nalepená, tak se vodou nejspíš zničí. Hold začínající blogerka se pozná. Proto fotky vypadají, jak vypadají, ponaučení pro příště, budu fotit hned, když je věc nová :D. Rádoby kovové zavírání je taky hezké, ovšem trochu nepraktické, pokud se opravdu hodně nesnažíte, nezavřete ho „rovně“.
Co se týče šamponu samotného, musím ho pochválit. Z počátku jsem si myslela, že o něm napíšu něco jako „nenadchne, neurazí“, ale zjistila jsem, že nadchne! Když jsem ho přestala používat, samozřejmě. Šampon vlasy krásně umyje, nejsou ale hrubé, jako se mi stávalo s některými jinými šampony. Co mi trošičku vadí je, že tak moc nepění (snad míň než Alverďáckej avokádovej!). Na druhou stranu to ve mně vyvolává pocit, že v tom není tolik chemických srajdiček, ale víte jak, pocit :D.  Jinak mu nemám co vytknout. Trochu jsem se bála parfemace, abych nelákala včeličky J)). Po medu sice voní, ale opravdu jen decentně, kdybych měla po slepu hádat, tak MED by moje odpověď nebyla.  A teď proč jsem změnila názor na jeho účinky. Než jsem ho začala používat, tak mě hrozně svěděla hlava. Ne, že bych měla lupy nebo něco tak, prostě svěděla a svěděla. Když jsem začala používat tenhle šampon, zhruba za dva týdny jsem začala používat i vlasové tonikum o kterém bude řeč později . No a světe div se, svědění bylo pryč! Proto jsem to logicky sváděla na to tonikum. Ale! Protože šampony často  střídám, začala jsem používat zhruba po 6 týdnech i další šampon a svědění se nenápadně vracelo, přestože jsem používala i tonikum. Zkusila jsem zase tenhle šampon a ono to zabralo. Když si však tonikum nedám, zase se svědění vrací. Hold je to sehraná dvojka J. Pokud vás něco takového taky trápí, doporučuji vyzkoušet.

Čára na etiketě šamponu samozřejmě není původní, bohužel jsem zapomněla nafotit šampon před používáním a tohle na něm provedla voda. Hold příště budu chytřejší.

V malém množství je šampon skoro průhledný a je dost tekutý


Vlasová voda s mateří kašičkou

Původně jsem chtěla psát, že je to objev roku. Je to pravda, napůl. Funguje s šamponem, bez něj jen napůl. Aspoň, co se svědění týče.  Když pominu tenhle (pro mě nejvíc překvapující a nejlepší) účinek, tak ho musím stejně chválit. Jak asi už víte, mám atopický ekzém a to zahrnuje suchou kůži všude, i na hlavě. Nikdy předtím mě nenapadlo tonikum používat, jelikož pokožku hlavy stahuje, brání mastění a tak dále. Zdálo se mi, že je to pravý opak toho, co potřebuji. Ale když mi přišlo, že... :D Vůbec jsem nečekala, že je to tak super věc! Po umytí vlasů jen nanesu trochu vodičky ke kořínkům vlasů a už se dějí zázraky. Pokožka hlavy jakoby se najednou zklidnila, snad i vyživila. Přestala se mi dělat vysušená místa, se kterými jsem si nevěděla rady. Žádné stroupky, žádné drbání, paráda. Jako bonus jsem si všimla toho, že mi méně vypadávají vlasy, což oceníme taky asi každá. Vlasy se pěkně lesknou, hezky voní a vůbec, je to prostě super věc a už bez něj asi nedokážu existovat! Chci vyzkoušet i další varianty, jestli se mi osvědčí stejně.

Vlasová voda má praktické dávkování, nevyteče vám zbytečně moc

Vlasová voda je malý zázrak pro mou kůži na hlavě

Chci poděkovat zastoupení eshopu Balnya.cz za poskytnutí výrobků k recenzi. Všechny zde uvedené produkty zakoupíte na jejich e-shopu.

Jak jste na tom s medovými produkty? Máte alespoň jeden?

Žádné komentáře:

Okomentovat