úterý 19. května 2015

50 náhodných faktů o mně.

Krásný den mé věrné čtenářky :)

omlouvám se, že blog opět zanedbávám, ale bohužel se sešlo zase tolik věcí dohromady, že mi to prostě nevychází. A zase než bych psala odfláknutý články, tak to nenapíšu radši nic. Snad mi to nemáte za zlý. Abych přeci jen byla nějak aktivní a vy jste mi neutekly, mám tu pro vás jeden oblíbený TAG, přeju příjemnou zábavu při čtení! :)

1.       Narodila jsem se ve znamení panny a přestože je mi přes dvacet tato skutečnost často vzbuzuje pobavení, když to někdo zjistí.
2.       Neumím si hezky nalakovat nehty.
3.       Jsem příšerná bordelářka.
4.       Neumím to moc s doplňky.
5.       Nikdy nemám peníze. Ať si vydělám nebo dostanu jakoukoli částku.
6.       Neumím říkat ne.
7.       Jsem introvert jak blázen a hodně lidí mi to nevěří.
8.       Nesnáším přetvařování a neupřímnost.
9.       Nosím brýle, už od 6. třídy, ale dost lidí to do loňského podzimu netušilo, protože jsem nosila výhradně jen čočky.
10.   Nemám problém si píchnout injekci, vlastně to dělám každý týden J-
11.   Nemám nejoblíbenější roční období, na každém něco miluju i nesnáším.
12.   Jsem často až moc nerozhodná.
13.   Miluju kočky, ale jsem na ně alregická.
14.   Nikdy jsem nebyla hubená, ale vždycky jsem chtěla být.
15.   Před spaním si pouštím videa o kosmetice a líčení, dá se říct, že bez toho už neusnu.
16.   Nemám ráda alkohol a pozřu jen míchaný drinky.
17.   Nekouřila jsem, nekouřím a předpokládám, že nikdy ani nebudu.
18.   Moje oblíbená barva se mění tak často, že to nestačím sledovat ani já.
19.   Miluju cestování a paradoxně cetuju míň a míň.
20.   Všechno nechávám na poslední chvíli a pak si nadávám.
21.   Často a ráda prokrastinuju.
22.   Miluju sex.... ve městě a na pláži, samozřejmě!
23.   Mám od šesti týdnů svého života atopický ekzém a ne zrovna mírnou formu.
24.   Nikdy jsem nechodila na diskotéky.
25.   Líbí se mi tvar mých očí.
26.   Nakupuju ve výprodejích, skoro výhradně.
27.   Jsem často sprostá.
28.   Nesnáším, když někdo nechává otevřené šampony, sprcháče atd.
29.   Paradoxně u všech možných sprejů, mastiček, tužek a podobných zavíčkovaných věcí víčko zásadně někde ztrácím a nepoužívám.
30.   Před půl rokem jsem vlastnila jednou rtěnku. Dnes jich mám kolem 30.
31.   Neumím si představit den bez balzámu na rty. Těch mám snad přes 50.
32.   Nemůžu najít ideální krém na obličej.
33.   Mám ráda seriály, ale do konce jsem dokoukala snad jen jedinej.
34.   Při koukání na TV často hraju hry na netbooku a potom často netuším, co se ve filmu děje.
35.   Nejím vnitřnosti, houby, mořské plody  a nic živýho.
36.   Nikdy jsem nedokázala psát si poznámky do diáře a potom se koukat, co kdy mám. Hrozně mě to štve. Každý rok si diář kupuji.
37.   Miluju čokoládu, ale nemusím nic s čokoládovou příchutí.
38.   Jako malá jsem chtěla být veterinářkou. Tyto plány mi zhatila alergie na srst.
39.   Nesnáším znělku televizních zpráv, na všech programech.
40.   Zbožňuju malé děti.
41.   Nemám a nechci tetování ani piercing.
42.   Nerada nakupuju v e-shopech, radši si všechno osahám a navíc je mi líto dávat poštovné.
43.   Neumím zpívat.
44.   Hrozně ráda se směju.
45.   Chtěla bych žít u moře, ale vím, že je to jen sen, co se nejspíš nikdy nesplní.
46.   Kromě potravin nesnáším vanilkovou vůni. Naopak miluju citrusovou, ve všem.
47.   Ujíždím na kapele Kryštof.
48.   Nemám ráda, když někdo jí hlavní jídlo lžící.
49.   Štvou mě hashtagy.
50.   V prohlížeči mám většinou otevřených tolik oken, že ani nevím, co mám všechno otevřené.

Pokud chcete, napište mi nějakou zajímavost o vás, ráda zjistím, že třeba v něčem nejsem sama! :)

3 komentáře:

  1. Pěkný článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super seznam, máme minimálně 20 společných faktů:) Pobavila jsem se, děkuji:) A už tě i sleduji. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to je zajímavý, že máme tolik společného :))) Moc díky za sledování! L. :)

      Vymazat