středa 15. července 2015

Vybarvi se 3, den třetí - tyrkysová

Ahoj kočky,

dnes se podíváme na další barvu, tentokrát na mou milovanou tyrkysovou. Směsice modré a zelené je kombinace dvou mých oblíbených barev, takže je jasné, že ji naprosto miluji. Hlavně v létě, evokuje ve mně totiž pocit, jako když se koukám na moře z útesu a ovívá mě vlahý mořský vánek. Tyrkysová umí být chladná jako led, ale také teplá jako horký letní den. To na ní obdivuji. Přestože se jedná o jednu barvu, má snad miliony odstínů. A co že se v mé tyrkysové sbírce ukrývá za poklady?


Opět moje paletka Sleek - Del Mar vol. II, protože je prostě dokonalá a obsahuje přesně ty stíny, které mám ráda. Vedle paletka Technic, která obsahuje poměrně výrazné stíny, tedy i tyrkysovou. Pod ní trio stínů od značky Moje, o lak se opírá tužka taktéž od Moje, která má překrásný odstín. Stín s nádherným reliefem je Colorama od Maybellin v odstínu 28 Teal for Real, u kterého musím přiznat, že jsem si ho koupila až po tom, co jsem se dozvěděla barvy tohoto projektu a začala jsem po těchto barvách víc koukat. No a dole je můj největší poklad, tužka od Sephory v odstínu (překvapivě) Turquoise. Tu mám taky poměrně krátkou dobu, ale hned se vyšplhala na první místo oblíbenosti a ještě o ní určitě uslyšíte. Mimochodem v líčení pro tuto barvu hrála hlavní roli :)

Vypadá to, jako relativně málo věcí, ale věřte mi, dá se z toho vykouzlit tisíc variací. Tyrkysovou kombinuji snad se všemi barvami, na které si vzpomenete. Je pro mě jako druhá černá. Ovšem často jen v létě. K tomu prostě neodmyslitelně patří a proto ji do líčení zapojuji tak o 80 % víc než po zbytek roku.

Tak se pojďme podívat na tyrkysové líčení.







Oči: ;Voděodolná tužka na oči v odstínech Turquoise a Gold od Sephory,  fialový stín z velké paletky od Technic, monostín Mossy Green od značky E-style, hnědý stín z paletky All about nude od Essence, tekutá linka od Jordany v odstínu Go on purple, černá linka ve fixu od Dermacolu, řasenka Extra super lash od Rimmelu (děkuju Veru :) ), tužka na obočí Dermacol, oboustranná rozjasňující tužka z limitované edice Brit Tea od Essence
Rty: Lip Seduction v odstínu 01 od Dermacolu 

Tyrkysový tag

1.    Máš ráda tuhle barvu?
     Asi zbytečná otázka, pokud jste četly předchozí řádky. Pokud ne - ano, tuhle barvu mám veeeeelmi ráda.

2.    Co tě první napadne, když se řekne tyrkys?
     Ty překrásné odstíny moře. Je to otřepané, ale je to tak.

3.    Miluješ moře, byla jsi někde u moře? A kde?
     Moře miluju, ale poslední dobou se bez něj docela snadno obejdu. Ale kdyby bylo s kým, za co a kam... :D Byla jsem ve Španělsku, Itálii a mnohokrát v Řecku.

4.    Je něco na čem tyrkysovou barvu nesnášíš?
     Nevím o ničem.

5.    Jaké barvy kombinuješ s tyrkysovou?
     Spíš nemůžu přijít na barvu, kterou bych s tyrkysovou nekombinovala. Napadá mě snad jedině včerejší burgundy, ale i to může být zajímavá kombinace :D.

6.    Tvůj oblíbený tyrkysový produkt?
     Tak tady jasně vede tužka od Sephory. Má tak úžasnou barvu, je voděodolná, nesetřete ji, když si promnete oko, prostě sen.



7.    Tyrkysový wishlist?
     Jelikož bych v této barvě mohla mít snad všechno, uvádím jen pár kousků.


 






















8. Obsahuje tyrkysovou i tvůj šatník?
    Ano, samozřejmě :). Mám pár tyrkysových triček, dokonce i podprsenku :D

Blogy, které se projektu také účastní:

        Life with Sandra

2 komentáře:

  1. Wau, tak to líčení je úžasný... :-) Bylo by škoda ho před námi schovávat.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé děkuji :) já to fakt neschovávám úmyslně :D

      Vymazat