úterý 3. února 2015

Moje první opravdová palet(k)a - W7

Zdravím všechny parádnice!
Chci vám představit paletku stínů, se kterou jsem se de facto začínala vážně líčit. Tahle byla moje úplně první, když nepočítám malé paletky z drogérek. Jako začátečnice jsem samozřejmě do paletky investovat horentní sumy nechtěla, co kdyby mě to nakonec až tak nebavilo, že? Ha ha. Tudíž jsem lovila v nedrahých vodách a myslím, že se mi výběr celkem vydařil. Měsíc nebo dva jsem ji nedala z ruky. Zajímá vás, jaká to je? A jestli jsem spokojená?
Předem se chci omluvit za kvalitu fotek, je to foceno mobilem, foťák momentálně nemám k dispozici.
Celým jménem Paintbox 77 shadows od britské značky W7. Jak jste si asi stačili všimnout, je to spíš paleta, než paletka. Vybrala jsem si ji právě proto, že má tolik různých stínů a přitom jsou všechny použitelné.

Paletka má úžasný papírový obal, který jsem už teda samozřejmě vyhodila, protože jsem věděla, že už ji tam znovu nikdy nestrčím, na to jsem moc líná. Tak sem dávám oficiální obrázek, kde je vidět i tento retro obal. Samotné pouzdro je černé, s malými okýnky, které odkrývají samotné stíny a moc se mi líbí, že se můžu kochat, aniž bych paletku musela otevřít. Otevírání byl zezačátku celkem oříšek, poprvé jsem myslela, že je nedobytná. Časem se však plast ochodil a dneska ji otevřu kdy chci :D. Balení je poměrně bytelné, plastové, ale nevypadá zas až tak lacině. Po otevření (pokud to dáte :D ) na vrchním víku uvidíte podlouhlé zrcátko. Já osobně bych se bez něj obešla a upřímně si neumím představit, že bych se podle něj líčila. Dál jsou v balení dva pěnové aplikátory, ty já už nyní zásadně vyhazuju a líčím se štětci.
Levá část paletky je zaměřena na neutrální, růžové a hnědé stíny, zatímco pravá se pouští do barev, ale jen tak zlehka, jsou tu převážně odstíny modré, zelené a jejich kombinace, v posledním sloupci je věnována pozornost šedé, 50 odstínů šedi tam však nehledejte:)). I tak je však z čeho vybírat! Tím, že je více než 50 % jemných, neutrálních, případně hnědých a šedých, je paletka velmi vhodná pro každodenní líčení a především pro začátečnice, které se bojí eperimentovat s výraznými barvami, přesto si však chtějí vybrat tu správnou barvu na každý den. Co mě na ní velmi baví, že si můžu vybrat mezi hnědou, hnědou, hnědou a hnědou :) to samé platí pro modré a zelené barvičky. Dají se vytvořit dokonalé přechody právě díky velké škále jednotlivých barev.
Stíny práší, ale nijak přehnaně, některé jsou až máslové. Jsou jemně mleté a nedrolí se. Pigmentace je dobrá, neříkám, že nějak přehnaně (na tu cenu vlastně asi ano :) ), ale rozhodně se dá. Obzvlášť, pokud použijete bázi pod stíny. Některé stíny jsou matné, jiné mají lehký shimmer, ale vyloženě třpytivé tady nenajdete. Výdrž bez báze je dost tragická, s bází v pohodě, ale nečekejte, že když ráno něco nalíčíte, najdete to večer ve stejném stavu. Ať chcete nebo ne, jsou to prostě jen levné stíny a pochopitelně nemůžou být tak kvalitní, jako ty dražší. Swatchla jsem vám pár náhodně vybraných stínů.
Pár hnědých a neutrálních odstínů, fotka není 100 % ostrá, ale barvy vidět jsou.
Zelené, modré a šedostříbrné tóny.
Tady jsem vám chtěla ukázat rozdíl s bází a bez. Čáry jsou s použitím báze, tečky jsou jen na holé kůži.
Za paletku jsem dala necelých 300 Kč. Já jsem paletku kupovala přes Facebook, ale nakonec jsem zjistila, že je to z e-shopu Balnya.cz, který vám můžu vřele doporučit. Paní majitelka je velmi vstřícná, ceny super, široký sortiment, dodání je rychlé a to, jak příjde vaše objednávka zabalená? Líp jsem to ještě nezažila. Všechno má svůj vlastní "chlívek" a ještě je to zabaleno do bublinek. Najdete i malé překvapení, což prostě potěší. Spokojenost! :)
Máte doma velkou paletku nebo preferujete malé? Nakupovali jste již v obchodě Balnya.cz?

1 komentář:

  1. Paletka, vypadá skvěle. Mám značku W7 moc ráda.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat